Nuffnang Adds

Wednesday, February 2, 2011

Timamisu = Timah Miss You



Salam Semua,


Jam kat PC menunjukkan pukul 10.38 a.m….hanya beberape jam saje lagi aku akan gerak pulang ke pangkuan keluarga tercinte. Tapi sebelum tu mau singgah dulu kat rumah mak mertua…nak pick up hubby kat sane. Da 3 hari hubby balik kampung (aku paling benci cuti sekolah!)..


Kenapa perlu ade rase rindu eyh? Bukan nye da lame tak jumpe pun.. Tapi kenape perasaan tu sering je datang eyh? Rindu kat keluarga aku..Rindu kat hubby yang aku tak jumpe da 3 hari.., rindu kat 2nd Mom aku..entah la, perasaan rindu yang membuak2 sekarang ni..


Pagi tadi da balun bihun sup segera PAMA kat pantry. Pukul 1 terus chalow. Simpan perut nak lunch kat rumah Mak. Huh, lame da tak rase air tangan Mak. Mak masak kari ikan keli memang sedap. Mak masak ape pun sedap sebab die Mak aku.. Tak kire la, mak mertua pun Mak kite jugak kan..huh, kenape tetibe macam nak menangis je ni.. Rindu sangat kat Mak. Tapi xdapat nak spend mase ngan mak sebab Umie da tepon banyak kali tanya pukul berape nak balik, hari ape nak balik..huh, sangat serba salah.. 2-2 pun aku sayang.. Tapi xpela Mak, rumah Umie jauh, perlukan cuti yang lame sikit kalau nak balik. Harap2 Mak faham. Nanti ade cuti lagi akan aku luangkan mase dengan Mak ye..




Ngan Umie





Ngan Mak





p/s : rase2 mak rindu tak menantu die yang sorang ni? ;)



(◕‿◕✿) 



X.O.X.O.

No comments: