Nuffnang Adds

Saturday, July 21, 2012

Alhamdulillah, Berjumpa lagi dengan Ramadhan

Salam semua..,

Hari ni first day puasa...Bukan 1st day puase sepanjang hidup aku, tapi 1st day puasa dalam bulan Ramadhan tahun ni.

Pagi tadi da terlambat sahur.. Ni la akibatnye bile alarm da bunyi, pastu gatal g matikan. Pas2 haziq da bagi alarm jugak.., pas2 sumbat nenen kat haziq.., si haziq tu klo bf suke usap2 perut aku. hambek, ngan aku2 terlena balik...pas2 hubby da kejutkan jugak da.., tapi aku tepis2 tangan die..pas2 ngan die2 pon same hanyut...bile da terjage.., nah ko..da pukul 5.30 pagi. Pisat2 mate, sempat goreng telur dadar je...Nasib baik da masak nasi siap2 mlm tadi. Terus makan sampai dengar org ngaji...Xsempat nk telek waktu imsak pukul brape..Tapi rse2nye mase aku makan tu, ngup ngap tak sampai 5min. Hoho..memang dengan sangat gelojoh ok. Pas2 bising2 suh hubby makan cepat2 macam aku jugak...takut terlajak..Nasib baik ari ni aku bersemangat dan bertenange..hehe..

Kengkawan @ yang bukan kawan pon.., meh click kat sini klo nak download waktu imsak n berbuka bagi negeri2 di seluruh Malaysia...


Nota kaki :- Selamat berpuasa..dan selamat menyuci hati..

(◕‿◕✿) 


X.O.X.O.

No comments: