Nuffnang Adds

Monday, January 3, 2011

Tak Salah Kalau Berangan...~



Salam semua,

Rini aku da start keje setelah 4 hari berehat kat rumah umie. Sepanjang bulan Dec 2010 baru ni, aku asyik cuti panjang je…bermula dari…

29 Nov – 4 Dec  MC. Admitted at KPJ Penang.
20 – 22 Dec Year End Vacation
25 – 26 Dec  Christmas & Public Holiday
30 – 31 Dec MC. Infection.
1 – 2 Jan New Year & Public Holiday

Huh…, memang asyik cuti panjang je aku. Company aku ni cuti hari Ahad je..Bila dapat cuti 2 ari, Sabtu & Ahad da rase macam lame je cuti aku tu.

Rini masuk2 keje je terus online tengok Package Honeymoon ke over the sea…hik3…Berangan je..Passport pun xbuat lagi ni…hujung bulan ni dapat bonus..Yeah….Bulan 3 ni anniversary pertame ktorang…Slagi kami belum ber3, selagi tu la aku nak honeymoon puas2 ngan hubby….Ermm…Kali ni aku nak spend duit aku plak…nak wat surprise n hubby sdr pun xtau..kalao die tau, mesti die xkasi..Bukan ape, sekali sekale aku nak jugak spend duit hasil titik peluh aku untuk kami ber2. Xmo la sume bende atas bahu die sorang je. Aku bukan jenis isteri yang macam tu ok…
Xtau lagi ke mane nak di tuju… Macam nak g China..tapi klo g tempat yang jauh2 tu, aku kene la ajak umie n abie skali… + adik bongsu aku – arin. Kalo b2 je g jauh2 mau mati akal…dibuatnye sesat ke , xcukup duit ke ape ke, x ke panic nanti…
kalo jalan ngn umie n abie leh paw dorg…kui3…aku lah anak y slalu mengepaw umie n abie.. hik3…

Dis month adelah misi membuat passport… Kesian aku yang xpernah ke oversea ni, selalu over river je.…~

(◕‿◕✿) 



X.O.X.O.

2 comments:

dira said...

x pau suami.. tp mau parent... hahahhahahaaa

Siti Fatimah said...

huahahaha.....strategi namenye...~
klo paw hubby t same2 xde duit..