Nuffnang Adds

Wednesday, December 29, 2010

Narnia 3 - The Voyage of the Dawn Treader


Salam semua..

2minggu lepas hubby ajak aku g tengok wayang….errrmm.., sebenarnye aku x minat sangat tengok movie. Dulu2 mase belajar kerap g tengok movie, tapi bile da kerja.., macam tak berape minat sangat tengok movie…Sebulan nak kire sekali pun susah la. Aku lagi suke beli DVD pastu tengok kat rumah…dengan sound system set yang hubby ade tu same je kalau tengok kat wayang…lagi selese.., boleh tgk sambil baring2 kat sofa tu..hik3…

Da 2 bulan rasenya aku tak tengok wayang..Ni la movie pilihan ktorang hari tu…
Narnia 3 - The Voyage of the Dawn TreaderCerita Narnia kali ni tak la sesyok macam Narnia 1 & 2….Tak banyak fighting. Bile aku toleh pandang hubby, nah ko..die tengah menguap..kui3. Tapi ok la..tak la bosan sangat pon. Aku bagi 3 bintang je out of 5.



**gamba xleh nak upload...geram betol....dari semalam da try...haish....


(◕‿◕✿) 



X.O.X.O.

2 comments:

NINIE... said...

KESIAN NYE TAK BLEH UPLOAD..TAKPE2..CUBE LAGI..=)

Siti Fatimah said...

masih xbole lagi...sob..sob..sob....~