Nuffnang Adds

Monday, October 3, 2011

Tak Payah Nak Dengki!!!

Salam semua,

Sepanjang mengandung ni, banyak perubahan fizikal yang berlaku pada aku. Bulat? tu da semestinye... Tapi aku sikit pon tak kisah. Memang aku da bulat pon. Aku bangge. Aku jadi macam ni pon sebab Along. Satu badan aku merekah, mengembang..., semua sebab Along. So, korang yang tak kawen tu tak yah nak tegur2 aku kalo baju aku sendat ke ape.., sebab setiap kali aku nak keluar rumah, aku akan tanya Hubby dlu pasal appearance aku. Kalo die kate ok, korang nak kate tak ok aku nak kisah ape kan...Kan3?

Lately aku suke sgt mekap2.. kalo tak bercalit tak sah. Padehal mse awal2 preggy dlu aku rimas nk bermekap. Nak pakai bedak pon malas. Kalo bole nak je g kje ngn naked face. Tapi kang nmpak pucat lak. Terpakse berbedak ala kadar je. Tapi akhir2 ni.., Aku suke nak bermekap. Hubby plak menyokong je. Aku berhabis duit beli brg2 mekap pon die tak bising. Siap die ikut temankan aku pilih2 lagi... Hubby sangat sporting..hehe. Aku tau aku da gemok.., da tak menarik macam dlu.. At least aku tak nak Hubby rase malu bile jalan ngn bini die y selekeh ni. Tak salah kan? Korang y sakit hati tu tak yah la nak tegur2 mekap aku. Thanks pade officemates aku y memahami n selalu je bagi komen y positip.. Pade yang tak habis2 nak telek kelemahan aku tu hentikanla... Aku bukan jenis yang mengalah. Korang tak suke, tu bukan masalah aku!




Nota kaki :- Aku nak nampak cantek di mata Hubby..Mate orang lain kalo nk kate aku selebet pon aku tak kisah..

(◕‿◕✿)


X.O.X.O.

No comments: