Nuffnang Adds

Thursday, January 5, 2012

HARI YANG BARU DA BERMULA...~

Salam semua,

Tahun 2011 da berlalu. Hari ni aku da melangkah ke tahun baru dengan status baru aku...Alhamdulillah, ape yang aku hajatkan untuk tahun 2011 da pon Allah makbulkan. Syukur Alhamdulillah. Aku harapkan kehadiran tahun 2012 mendatangkan 1001 Rahmat & Berkat dari Allah S.W.T.

Banyak yang aku da lalui sepanjang 2011. Bermula dengan surat kenaikan pangkat  & gaji+ bonus yang agak memberangsangkan. Sebulan lepas tu aku disahkan hamil. Bermula fasa baru dalam hidup aku. Keinsafan tu mula bertapak sikit demi sikit dalam hati aku. Baru aku tau macam mane susahnye mengandung. Baru aku tahu betapa nakalnye baby dalam perut aku sehinggakan aku sering terjaga dari tidur. Baru aku rase nikmatnye menjadi seorang wanita. Baru aku tau bukan mudah untuk melahirkan. Baru aku rase kesakitan yang tak dapat aku gambarkan dengan kata-kata ketika melahirkan. Aku bersyukur pada-Mu Ya Allah. Kau telah menyempurnakan hidupku..Aku sentiasa mengharapkan Rahmat dari-Mu.



To my hubby, aku akan berusaha untuk jadi yang terbaik di mata kamu....

Gamba di awal perkenalan- 9 tahun lepas


Nota kaki :- Selamat tinggal 2011 & Selamat datang 2012.



(◕‿◕✿)


X.O.X.O.

No comments: