Nuffnang Adds

Monday, January 30, 2012

SuperISTERI!

Morning yaw.....Ish, silap plak.. Salam semua,

Erm...ape yang aku nak aku da dapat walaupun makan mase hampir 2tahun menunggu....
Aku nak meja makan y macam ni...Alhamdulillah, da dapat....



Aku nak susun atur rumah y macam ni..., Alhamdulillah da dapat jugak. Hrm...Puas da tokar posisi sofa tu. Almaklumla, ruang rumah tu 'besar' sangat....




Pas ni, makin kena semakin rajin mengemas sebab budak busyuk tu da ade tande2 memusing badan. Tunggu sikit hari lagi nanti da pendai merangkak, abis semua khazanah bawah carpet dicungkilnye...


Nota kaki :- Hrmm...bab mengemas aku, bab anak aku, bab memasak aku, basuh baju pon aku, buang sampah n kerja2 luar Hubby...Klo tak, mmg tak tertanggung dek bahu. Penat taw jadi ibu yang bekerjaya~


(◕‿◕✿)


X.O.X.O.

No comments: