Nuffnang Adds

Monday, June 25, 2012

Monday Bluess~

Salam semua,

Entry kedua untuk hari ni. Oh.., aku adalah sangat ade mood untuk mengupdate blog hari ni sebab mood hari ni adalah sangat baik.  =)

Semalam aku aim nak siapkan 3 beg. Nak siapkan tempahan, then aku boleh focus nk buat beg utk jual plak. Nak raye da ni.., kene cari duit lebih sikit. Tapi ntah ape la masalah dengan mesin jahit aku tu.., jahit sikit benang putus2. Sampai da hilang sabar aku. Tak pasal2 mesin tu da makan penampar aku..Aku pon biol..tu mesin kot, nak rase aku. Alih2 tangan aku yang sakit. Padan muke aku...huhu..

Pas maghrib aku sambung jahit lagi beg aku y tergendala tu. Hasilnye tetap same - benang putus2. Hubby pon tolong la belek2 kan ape2 yang patut. Tak sanggup agaknye die dengar aku dok bebel sorang2 dlm bilik tu. Tak berhasiljugak. Then hubby sarankan aku tukar jarum y lebih besar sikit dari size biasa. Aku memang aku banyak stok jarum dengan pelbagai size. Yela, jarum asyik patah je..huk3..Bile da tuka jarum besar, barulah jahitan aku nampak kemas. Huk3...Malunye aku ngan hubby. Size jarum tu tak sesuai dengan ketebalan material y aku gune. Haish. Apelah Tiem!

Ni la hasilnye..2 biji beg yang telah aku siapkan. Aim 3, siap cume 2..Jadilah...Kan3...

Tempahan dari kakak ipar & biras


Nota kaki :- Nak cari duit lebih. Rezeki tak datang bergolek kalo kite tak cari..

(◕‿◕✿) 


X.O.X.O.

No comments: