Nuffnang Adds

Wednesday, June 20, 2012

SEMOGA ALLAH PERMUDAHKAN...~

Salam semua..,

Ni baru entry ke-9 aku aku post sepanjang tahun ni...Sangat tak aktif jari jemari aku menaip kan??

Ari ni aku ade mud sikit nak menaip.

Aku selalu berangan..., kalo2 satu hari nanti aku bole bukak bisness sendiri..Teringin rasenye nak bukak kedai jahit... Aku suke buat bisness xkire la walaupun dengan hanya menjual nasi lemak sekali pon..Bisness gak tu.., dan perniagaan adalah satu pekerjaan yang dituntut oleh Agama..

Dulu, aku sibuk dengan tempahan kad kawen & manik baju, macam entry ni, tapi sekarang aku lagi suke buat beg & baju budak..Biar la orang nak kate ape..., aku da minat... Minat y boleh dijadikan side income...Kan3? Ni contoh hasil beg yang aku da buat... :-








Harap2 satu hari nanti aku boleh kembangkan bisness aku...."Ya Allah, Engkau permudahkanlah segala urusanku..Amin.... "


(◕‿◕✿) 


X.O.X.O.
Nota kaki :- Sesape nak tempah amatlah dipersilakan..  =p

No comments: