Nuffnang Adds

Friday, November 26, 2010

Bukan Tak Nak!!



Salam semua,

Patutnye entry ni keluar 2hari lepas….tapi ke’busy’an yang melanda, memang aku xsempat nak update blog aku ni…

Alkisahnye.., baru2 ni ada 3 orang tanya soalan yang sama kat aku… “da ade ‘isi’ ke?”
Hrmmm….camne nak jawab ye? Nak jawab supaye orag tak tersinggung dengan jawapan aku…, n orang xsalah faham ngan statement aku….

Aku bukan tak nak mengandung…, tapi keadaan belum mengizinkan aku untuk mengandung sekarang…hrrmmm…rase2 tak perlulah semua cerita aku nak share dengan semua orang kan…? hal suami isteri aku…, bia la aku n hubby yang decide ye…Bukan TAK NAK…., tapi mungkin belum masanya lagi….

Baru2 ni aku terserempak dengan budak satu company aku tapi office lain la….die tanya aku soalan yang same…then aku pun jawab dengan hanya tersenyum jela…., malas aku nak jawab panjang lebar….mungkin die tak puas hati dengan reaksi aku kot…skali ni ayat yang keluar dari mulut die…..

“ko rancang2 la…, esok2 kalau ko nak Allah tak kasi baru kau tahu!”….

Ya Allah.., rase nak jatuh je airmate aku time tu…die tak tau ke ape yang keluar dari mulut kita ni DOA? Tapi aku masih mampu tersenyum n jawab balik…  “relax2 la dlu..” (aku sebenanye tak nak jawab KENAPA…biar la hanya orang2 terdekat je yang tau..)
Then die masih tak puas hati dengan statement aku….ini pulak yang die balas… 

“ Aku cukup tak faham la.., orang yang dah kahwin tapi tak mau anak…”

Lagi la aku rasa macam nak menangis time tu…Aku BUKAN TAK MAU!!!!!!.......huh…
Ya Allah…, tabahkanlah hati hamba-MU ni…..
 


(◕‿◕✿) 



X.O.X.O.



1 comment:

dira said...

No one knows you better than yourself....
(^^;)