Nuffnang Adds

Friday, November 26, 2010

Sayang Isteri Tinggal2 kan…



Salam semua…,

Da lama tak update blog.. Rini rasa macam tak de mood je nak buat kerja, bos pulak g meeting….so, aku pun amek la kesempatan ni untuk update blog….

Musim sekolah da bermula….ARRRGGGGHHHH…..dulu sebelum kahwin aku suka bila cuti sekolah sebab tunang aku tu cuti.., boleh la dating..hehe.. tapi bila da kahwin ni aku tak suke la bila time cuti sekolah….sebab setiap kali cuti hubby tinggalkan aku berhari-hari sebab balik kampung (bukan jauh pun kampung die.. cuma 45minit je dari rumah kami tu)…yela, dok kat rumah kami tu pun sepanjang hari.., memang xde ape yang die boleh buat….aku sendiri pun, kalau cuti susah nak lekat rumah….kesian pulak kat die.., dok sorang2…tido, tgk tv.., tido balik…Rase2 lapa g keluar cari makanan..yelah bini kerja, xde sape nak masak kat uma..nak masak sendiri malas-

Kekadang aku rasa geram jugak sebab asyik kena tinggal je….tapi sebenanye aku suke jugak…sebab………………..

“sayang isteri tinggal2 kan…..”

so maknanye hubby sayang aku la kot…huhuhu…(jgn nak termuntah dgn statement I ni ye….)


(◕‿◕✿)



  X.O.X.O.

No comments: