Nuffnang Adds

Monday, September 23, 2013

# Monday Blues #

Salam semua,

Maaf andai aku terpakse menyepi buat seketika...Aku masih lagi mengintai blog2 korang macam biasa, cume tak berkesempatan nak meng update blog sendiri. Otak ni, macam tak boleh nak berfikir je...Berputar2 perah idea, sudahnya aku yang sakit kepala [ah, poyo la ko Tiem!...Nyampah]. Ngeee...


Saat ni..., aku sangat2 bahagia mengunyah buah ni depan pc...Korang nak? Tak boleh....Haha. Kedekut la ko Tiem, nanti anak ko kuar kedekut macam ko tau la...Ngeee... Aku lapar..Sebabnye tengah ari tadi tak lunch sebab aku da makan nasi pagi2 bute tadi...Tapi dalam pukul 2 petang tadi, semuanye aku da keluarkan balik..Mencik!!..

Ok la, sekian bebelan aku.

Nota kaki :- Amboi korang, berlumbe update pasal master bedroom ye...Jeles i tau..  =p


(◕‿◕✿) 
 
 
 
X.O.X.O.
 

1 comment:

Fizah said...

wahh gambor mangga tu..cicah kicap sedap ni..hihi!