Nuffnang Adds

Thursday, April 28, 2011

Isteriku Zulaikha

Salam semua,

Jam kat PC aku ni menunjukkan lagi 10 minit untuk pulang..hehe.. Tapi aku masih nak mengupdate satu lagi entry untuk hari ni.

Teringat lagi, rase2 nye dalam bulan Februari tahun ni jugak, aku ade tengok satu drama kat TV9, tajuk die 'Isteriku Zulaikha'.. Semalam ade ulangan drama yang sama kat tv yang sama jugak. Huh, memang mengalir air mate aku ni, da macam air terjun je.

Sedih yang teramat la, lagi2 si isteri tu tengah mengandung.. Waduh, rase macam nak tersiat2 je hati aku tengok drama tu. Tapi tak de la pulak aku rase benci kat mane-mane watak dalam drama tu, sebab bagi aku tak de siapa pon yang bersalah.

Nasib baik semalam hubby kerja malam, boleh la aku layan tengok cerita tu sorang2..Kalo tak, memang die takkan kasi aku tengok cerita yang sedih2 ni..yela, takut emosi aku terganggu.. Aku kan tengah mengandung, tak elok untuk kandungan.

Masa aku teresak2 menangis tu macam2 yang aku fikirkan...Kalo la aku 'Zulaikha', ape agaknye reaksi aku eyh? Sanggup ke aku berkorban macam Zulaikha tu? Huh, hati aku tak semulia tu...Yang aku tau, aku tak pernah rampas kebahagian orang..., harap2 tak de orang yang berani rampas kebahgiaan aku...



Nota kaki :- Cinta kamu sampai mati...



(◕‿◕✿



X.O.X.O.

No comments: