Nuffnang Adds

Friday, May 6, 2011

Kandunganku 16 Minggu

Salam Pagi Jumaat Semua,

Alhamdulillah, minggu ni aku da mula berselera untuk makan. Pagi2 aku akan mencari sesuatu yang 'berat' untuk ditelan..., tengah hari pulak sekarang ni da pandai nak makan nasi, pukul 11 lebih, perut da lapar macam tahap ape ntah. Malam pulak, kalo aku yang masak sendiri, da pandai makan bertambah, tapi kalo makan kat kedai, asyik tak habis je nasi tu..tak lalu ngan lauk kat kedai makan.

Bibir aku nampak pucat... =(
Ntah macam mane la perkembangan baby aku ni ha...Tiap2 hari dok bace artikel kat internet... Terase macam nak scan je, tapi hubby kate biarlah surprise. Tunggu bulan depan, ade appointment scan kat klinik kerajaan. Huh, hati memang berdebar2..Macam mane la kedudukan baby aku dalam perut ni.. Jangan2 kembar kot...hehe..Kalo kembar pon best jugak...boleh la aku jarakkan sikit untuk 2nd pregnant nanti.. Adush, jauhnye aku punye planning..hehe.. Perot aku da boyot.. Baru 4 bulan tapi da macam 5 bulan. Tak sabar rasenye nak balik, nak tunjuk kat abie n umie...Mesti dorang seronok... Tapi lambat lagi aku nak balik, tunggu awal bulan depan.. Tak pela, sempat la perot aku ni membesar lagi..hehe...

Aku ni da macam tak suke je nak bergamba sejak mengandung ni.. Ni la satu-satunye gamba pregnant yang aku ade setakat hari ni..hehe... Akan aku cuba kumpulkan tiap2 bulan untuk tatapan anak2 aku nanti..hehe..



Nota kaki :- Da mula terase mengah....Jalan pon tak leh laju2...Kaki da mula lenguh2....



(◕‿◕✿



X.O.X.O.


No comments: