Nuffnang Adds

Friday, August 27, 2010

Dataran Jam Besar Sungai Petani....

Salam Readers...,

Sambung cerita dari yang kat bawah ni....

  Pagi esok nye, lepas aku wat jamuan berbuka tu, aku pun meng'MC'kan diri...huh.., memang ade rase mcm nak demam..Eleh, ngengade je lebey.., padehal hubby yang sediakan semua..bab mengemas pn xbyk..cume kne basuh periuk n mangkuk hidang sikit...yang lain, tetamu aku da tolong settle kan...Rajin tol dorang tu...Anyway, tengs semua...~

  Hubby ajak g shopping baju raye...Memandangkan semalam pas jamuan, aku da ajak hubby g Expo @ KIOSK, Bertam..., tapi xde yang berkenan kat hati aku...ade pun mahal...So, aku pun mencadangkan expo kat Dataran Jam Besar Sungai Petani....Mmmm...malas nye aku nak masak....Aku pun terus je roger Wanie (office-mate aku yang stay kat SP)...niat hati nak tanya kedai untuk berbuka yang syok kat SP tu...die plak mencadangkan rumah die...ehehe...Ok je....

  Malam tu pas buke terus je menuju ke destinasi yang ktorg plan......Bukan nye membeli dan belah..., ktorg bergamba je lebey..hak3....Kebetulan ade sekumpulan photographer dekat2 dengan ktorg tu...da alang2 posing, dorang pn snap je gamba ktorg...huk3....snok2....

  Ni la hasil nye....Pics dari photographer tu...tapi xbanyak gamba aku sb gamba anak Wanie ni lagi menyerlah..ehehe.....

Wanie ngan anak die....

Ngah cube mengajar anak Wanie posing..ehehe....

Dari celah-celahan....suke gamba ni...

Tugu yang ntah ape2...hik3..~

~Sakan~

Hubby tu bukan nk pandang camera...dia pandang bini die je..~

~Nice view ~

Model utama.... -QISYA-


Ni plak gamba yang ktorang amek sendiri...gune camera hp je...~

- Akid - Aza - Me - My Bucuk -

- Aza - Me - Wanie -

- Reramai -

Wajah2 ceria....

Wanie & Her Hubby.....Anak dorg berlari2 kt belakang tu...

~Lentok~

~ehe~

~Sinaran Cahaya Ramadhan~


(◕‿◕✿)

No comments: