Nuffnang Adds

Monday, June 20, 2011

Quilt Untuk Along

Salam Semua,

Seperti yang dijanjikan dalam entry sebelum ni, aku da pun menyiapkan quilt untuk Along beberape minggu yang lalu. Tapi tak sempat nak update dalam blog. Simple je quilt yang aku buat ni. Cubaan pertama tak semestinya terus berjaya kan, takat boleh tahan je..Huhu..Aku kasi 90 markah untuk diri sendiri atas effort aku nak menyiapkan quilt ni (kehkehkeh).

Nah, ni la hasilnye bila da siap. Cantik x? Kalo korang kate tak cantik pon tak pe, aku tak kecik hati pon. Cukuplah aku sorang2 syok sendiri dengan hasil kerja tangan aku ni...  =)



 
Gamba kabur.., biasalah camera HP je...



Nota kaki :-  Aku search kat internet je tutorial nak buat quilt ni..Korang pon cubelah... Memang satu kepuasaan dapat buat sendiri untuk yang tersayang.


(◕‿◕✿)




X.O.X.O.



No comments: