Nuffnang Adds

Wednesday, July 21, 2010

Introduction....

Hye sume...

Saje aku tengok ramai yang create blog.., so aku pun terasa macam nak create satu jgak la....Pagi ni cuaca agak suram + mendung...harap2 xsampai ke petang...
sbenanye aku xde idea sangat nak menulis hari ni.., memandangkan keje2 aku y masih betimbun tu, otak aku xdpat berpusing dgn laju...beku..mungkin disebabkab penghawa dingin y terletak betul2 kat atas kpale aku dgn suhu yang paling sejuk barangkali...tp aku masih menggagahkan jari jemari aku utk menulis ape saja y terlintas dalam kotak fikiran aku buat masa ni....

I'm start with my details dulu....name aku.., seperti yang terpampang tu..ckupla klo aku sekadar dikenali dengan Siti...itulah name aku semenjak aku memasuki alam pekerjaan, kerana nick name aku sbelum ni tersangatlah ringkas dan rasenya tak sesuai untuk digunaan di pejabat...so.., bermula dengan di pejabat...kekasihku (yang kini sudah bergelar suami) turut memanggil aku dengan nama tersebut...sopan katanya...hehe...harap2 aku akan berubah menjadi maksud pada namaku itu....aku seorang pelukis pelan yang bekerja di sebuah syarikat swasta kat penang...kenapa penang sedangkan aku berasal dari selangor? huhu..da rezeki aku kat sini...tu je yang mampu aku komen...sekadar penutup cerite...aku memang jenis xsuke org mempersoalkan segala tindak tanduk n perancangan aku...bagi aku.., cume aku saje y tau ape y aku perlukan dalam hidup aku...aku xnak dipengaruhi oleh sesiapa....itu adalah aku~

No comments: