Nuffnang Adds

Friday, July 29, 2011

Seluar Along

Salam Pagi Jumaat semua,

Ntah kenapa la kan, da la update blog seminggu sekali je...Bile update je selalu hari Jumaat. Sebab hari Jumaat adalah penghulu segala hari..hehe.. Sebenarnye, hari Jumaat work load tak banyak. So, boleh la aku curi2 masa sikit nak update blog. Kat rumah bukan tak nak update blog, tapi terlalu busy dengan tanggung jawab sebagai isteri. Nak online pon malas.

Sepanjang minggu ni aku tak banyak menjahit. Klo aku menjahit pon, tak boleh pulun sangat macam yang sebelum ni. Sekejap2 aku benti..baring dlu. Pas baru sambung balik. Ahad lepas aku jahitkan sarung tilam untuk Along. Senang je sebenarnye. Tapi mungkin perut yang memboyot ni menyukarkan aku untuk tebar kain tu. Aku ambil mase hampir 2 jam (termasuk rehat) menyiapkan sehelai sarung tilam dan lagi sehelai sarung bantal Along.

Semalam aku jahitkan seluar untuk Along. Balik dari kerja je terus aku cari seluar2 lama yang aku da tak muat. Aku potong ikut suke aku je. Hehe...Daripada seluar tu memenuhkan bilik stor aku, baik aku manfaatkannye dengan sebaik mungkin. Hasilnye?? Mestilah yang mampu membuatkan Hubby tersenyum lebar...

Ni lah hasil jahitan aku sepanjang minggu ni...Sila la cuci mata ye.  :p


Sarung tilam Along. Thanks to Kak Hasnah sebab kasi Along tilam.



Da lengkap bedding set Along..



Seluar tido Along...



Ni pulak seluar Along pakai g jalan2. Amacam? Ade rupe macam beli tak?



Harap2 Along suke....  =p


Nota kaki :- Along da genap 7 bulan dalam rahim Ibu... sabar ye sayang, lagi 2 bulan setengah kite jumpa k.



(◕‿◕✿)


X.O.X.O.
 

No comments: