Nuffnang Adds

Saturday, July 16, 2011

Tak De Mood!

Salam semua,

Sepanjang minggu ni tak de hasil jahitan aku. Jahit kasut untuk baby kawan aku, separuh jalan je. Sebelah da siap. Yang sebelah lagi terbalik potong kain pulak. Aku potong 2-2 untuk kaki kanan. Sudahnye, aku tinggalkan je. Malas nak sambung. Nanti pening kepale, kene bebel lagik ngan Hubby plak. Sebelum telinga aku tak henti2 dengar ceramah dari Hubby, ade baiknye aku stop dan berehat dulu. Amek Mood. Nanti da tenang2 sikit baru aku sambung balik.

Lunch semalam lari-lari kejap g Kamdar. Niat hati nak cari kain nak buat dress untuk anak2 buah aku. Design dress da ade dalam kepala ni.., tak tau la bile da jahit jadi macam mne pulak. Some more nak beli kain untuk buat baju mengandung sendiri (budget terror!). Sampai2 rumah je terus amek ukuran badan dan potong kain dengan CONFIDENT nye. Alih2, ntah pape yang aku jahit. Huaarrrggghhh... sangat tension! Nasib baik beli kain yang murah2 je. Kalo aku beli kain cotton yang semeter RM26 tu mesti da meraung da ngadap baju yang tak xjadi tu. Sob..sob..sob..Mane perginye mood menjahit aku ni. Kain yang aku beli online kat MayMay Shop pon aku tak sentuh lagi. Takut silap gunting...Sayang, kain mahal.

Bila kat office bukan main lagi aku survey pattern yang senang2 untuk project jahitan aku. Tapi bila da sampai rumah, mood terbang ntah ke mana. Rasa-rasanya aku perlu berehat dulu la dalam seminggu dua ni. Tapi kesian plak kat kawan aku tu. Da dekat sebulan die tempah kasut untuk anak bujang die. Tengok la, aku try jugak siapkan hujung minggu ni. Then boleh la aku berehat dengan senang hati...  =)



Nota kaki :- Ukur lilitan perut aku da cecah 110cm.. Makin bulat, makin comel dan makin seksi...Ahaks..



(◕‿◕✿)


X.O.X.O.

No comments: