Nuffnang Adds

Tuesday, October 8, 2013

Hobi Baru

Salam Semua,

Wah2, sejak berbadan dua ni minat aku pelik. Bende yang aku tak pernah terfikir pon nak cube. Pembawakan anak agaknya. Mengemas, memasak dan basuh baju da tolak tepi sejak2 mengandung ni. Rase macam tak kose nak buat kerja rumah..Boleh gitu? Aku da cube, cube untuk merajinkan diri, tapi aku tak mampu. Berdiri lame aku rase nak pitam. Walaupon g shopping atau pasar malam sekalipon, aku kene cepat2. Tak de mase nak belek2 segala. Nak cepat2 masuk kete, nak cepat2 balik, nak cepat2 sampai rumah..Kalo dulu sebut je jelan, aku la orang pertama yang akan siap dulu [selalu kene ejek ngan family aku]. Tapi sekarang, kalo tak penting rase malas sangat nak keluar rumah. Keluar bilik pon xnak..ngeh3..Parah da aku ni. Tapi aku bersyukur sangat sebab semua tugas di rumah Hubby da tolong settlekan. Kesian agaknye tgk binik die lembik asyik muntah2 je..Bile lagi nak ngengade ye dak?

Apelah agaknye hobi baru aku tu kan? ngeeee.....

Ni dia..., melukis gune pensel.





Aku sendiri terkejut dengan diri sendiri..Dalam sehari aku boleh buat 2 lukisan. Melukis time keje plak tu. Aku melukis bile aku rase kepale aku sakit. Ntah, aku rase tenang mase melukis. Terus terlupe yang aku sakit kepale.

Aku bukanlah pandai melukis pon sebenarnya [bakat melukis ayah aku tak turun pon kat aku, turun kat kakak aku], tapi bile aku tgk hasil keras tangan aku ni, boleh buat aku tersenyum sorang2. Oh, aku ade lukis gamba Haziq jugak, tapi terlupe nak amek gamba. Banyak kekurangan dalam gamba aku ni..Aku tak pandai nak main shading..



Nota kaki :- Anak aku pandai melukis kot..Ngeh3...



(◕‿◕✿)
 
 
X.O.X.O.
 
 
 

3 comments:

UMIE SUE said...

akak...seriusssssss cantik2..su pun tak boleh buat lukisan mcm ni tau

Fizah said...

sue ngan tiem ni sama - pandai melukis..i is jelez...;) kagum, lukis tangan pun jadik cantik camni...:)

Lilynn Wifey Sham said...

waahh!!! kretip tuuu :)