Nuffnang Adds

Monday, October 7, 2013

Makeover Fridge Lama


Salam semua,

Rini mood aku tengah baik..[sementare belum lembik] jadi aku update 2 entry terus...Rase2 cukup tak untuk cover beberapa minggu tak bersiaran tu? hehe...

Aku tak de bende baru yang aku buat kat rumah tu..Tak larat. Nak berdiri masak pon tak mampu ko tau. Yang aku larat cume baring je. Nak keluar pergi kerja pon malas. Haish..

Tak larat aku nak bebel panjang2 rini..korang layan gamba jela eh...

Ni rupe asal fridge aku..Huduh! Nampak tak kesan tompok2 tu..Tu kesan double sided tape..Ritu hubby tampal placemat sebab nak cover fridge yang x berape ensem ni...Bile da tanggal, kesan tape tu membuatkan fridge aku makin tak ensem...Tak pela, pasrah...

Satu ari tu aku jalan2 kat kedai D.I.Y. Jumpe la mende ni.. Wallpaper murah. Otak aku mule la meligat mencari idea..Hehe. Aku pon xtau kenape aku pilih corak munge2 mcm tu. Arrgghh...Kan ke bagus kalo aku pilih corak plain instead of munge2 macam ni. Hai la Tiem, biol suda..

Tapi tak pe...sebab harga nye murah..Nanti2 da bosan boleh g beli lain. Next time sile pilih plain ok. Haish.

Ni rupe nye bile da siap...Yeay. [walaupon tak memenuhi citerase mate aku]. Tak kisah la..Janji ensem sikit daripada yang sebelum ni. Kan3? Baik korang angguk, kalo tak aku kecik ati...

View dari depan. Hubby kate...'bole la'...Mencik! Tapi tak kisah la...

Aku tak suke tile kecik2 kat dapur aku tu...Aku sental mcm nak mampus pon rupenye tetap mcm tu..Hodoh kan? Tak pe la..saba sikit dulu..Nanti2 kite tuka lain ye...[pujuk ati].


Nota kaki :- Rase2 buntu idea, sile la ke D.I.Y.. beli dulu, fikir kemudian. Boleh gitu? hehe



(◕‿◕✿)
X.O.X.O.


9 comments:

Fizah said...

ok sgtttt....hehe..gigih ibu mengandung nih..tang kat logo panasonic tu pakai cutter lla ek?

JaJa_NoRLiza said...

ok la tu...gigih ibu mengandung ni...
nampak ceria... ;)

ANAK MAMA SAYANG said...

Kreatif..hehe

MamaDaniel said...

cute je... :)

Unknown said...

Cantik, kreatif... Salam perkenalan. Done follow. Klu sudi follow back. Tq :)
www.galerifiza.blogspot.com

NAS said...

Kreatifnya

Unknown said...

kak sy pn terfikir nak balut fridge kt rmh tu..akak guna double tape ke nak lekatkan wallpaper tu?

Nurul said...

Comel sangat,munge2 coraknya..pasal lantai tu u boleh cover dgn tikar getah dlu buat sementara waktu. Yela,nk tkr tiles mgkin perlu bajet besar,sementara tu try guna tikar getah..skrg ni byk jugak corak cntik2.I kagum dgn kesungguhan u.. all the best!

Siti Fatimah said...

Nurul Hidayah > wallpaper ni da siap gam kat belakang, mcm stiker...jadi boleh terus tampal je... =)