Nuffnang Adds

Saturday, March 12, 2011

1st Wedding Anniversary



Salam semua,

Setelah 2 hari aku mencari idea, akhirnye inilah yang tercipta hasil daripada idea aku yang xseberape creative ni...

Malas nak mengomel banyak sangat, korang layan jela gamba kat bawah ni eyk?


Proses melakar dan menggaris


Setelah Kertas 'ditebuk'


Bile dilipat, macam ni lah hasilnye


Setelah selesai Menampal


Bile bukak, die jadi macam ni


Little closer


Amacam, creative tak? Jangan jeles ok. Ni hasil tangan amateur. Akan ku asah lagi supaya lebih better for the next card.. hahaha..

Shhhh..card ni masih lagi dalam tangan aku. Menunggu hari esok untuk aku serahkan pada Si Chenta Hati aku tu.. Ermm..tak saba nak tunggu besok.


(◕‿◕✿) 



X.O.X.O.




2 comments:

Anonymous said...

kreatif tul.. good wife

Siti Fatimah said...

hehe...thnaks.. =)