Nuffnang Adds

Tuesday, March 8, 2011

Kena Suke Semua Orang!!!

Salam semua,


Semalam boss aku tanya, kenapa aku tak muntah2..die pelik kot..Selalunya perempuan yang mengandung akan muntah2. Aku muntah2 jugak kat office, cume mungkin masa aku muntah tu die tak de kat dalam bilik die kot, sebab 2 die tak dengar. Tapi bagus la, kang die pulak yang kembang tekak dengar aku muntah2 kang. Silap2 ari bulan, die pun join aku muntah skali.

Boss pesan..., masa mengandung ni aku kena suka semua orang. Jangan sesekali benci sesiapa, kalo tak nanti kenan kat baby aku tu. Ni samelah macam kes Umie. Masa mengandungkan aku, Umie benci ngan sorang Cha Ya Nun Alif tu. Adelah yang die wat sampai menimbulkan rasa benci Umie kat die tu. Alih2 lahirlah aku yang bermata sepet ni. Kalo nak di compare kan, adik beradik aku bermata bulat, aku je yang bermata sepet. Kalo lepas nangis memang mata aku ni tak boleh tipu.

Kalo macam tu, aku kenalah benci orang2 yang cumhel2 kan? hak3...


Adikku Yang Chumelll....

(◕‿◕✿) 



X.O.X.O.

No comments: