Nuffnang Adds

Monday, March 21, 2011

Selamat Hari Lahir Abie!




Salam semua,

Semalam genap usia abie 58 tahun. Huh, tak lah tua sangat pun kan..hehe.. Yang best nye, aku berada kat rumah semalam. Memang tak celebrate ape2 pun, tapi aku belikan abie hadiah. Korang nak tau ape yang aku belikan untuk abie?.....


...



...




...




Surprise...




Nah ko. Tapi aku bukanlah beli brand new..Yang ni 2nd hand punye..Aku xcakap banyak terus ambik je..Tengok abie belek2 hp tu macam nak je...

Abie memang suka tukar2 tepon. Ermm..da berjenis2 model hp abie pakai. Kalo da minat, nak larang pun xboleh. Aku pun tak tau abie nak wat ape gune hp banyak2. Tapi dah die minat, biakan jela..  =)


Ni hp yang abie gune skg. Pun aku yang belikan sehari
selepas aku beli hp ..Sebab tak sampai hati tengok abie
belek2 hp aku time 2.



Nota kaki :- Bahagia bila tengok abie tersenyum. Tak mampu nak belikan yang ribu-riban...~


(◕‿◕✿


X.O.X.O.



No comments: