Nuffnang Adds

Wednesday, March 16, 2011

diA…-si cHenTa hATiku..-



Dedicated to my Butuk2.. 





“aku lemah tanpa kamu, ku ingin mu dampingiku”




Da masuk hari ke-3 berjauhan. Sangat tak suke bile cuti sekolah. Adalah sangat bosan bile sorang2 kat rumah. Adalah sangat xbest bile tak pandang mate, tak tatap wajah kesayangan sebelum tido. Tak tenteram bile xdapat solat Jemaah waktu Maghrib. Rase tak senang duduk bile tak dapat gaduh dan jeling-menjeling, pas2 gelak2 balik. Sangat xsyok bile tengok tv sorang2, xde rebut2 remote. Memang sangat tak aman bile dapat conquer baring kat sofa sorang2. Hrmm….adalah sangat TAK BEST bile sorang2.


Aku faham.., tanpa halangan aku membenarkan kamu meninggalkan aku selame seminggu. Hatiku sikit pun xberat untuk melepaskanmu. Aku sangat bahagia bile dengar reason mu itu. Sikit pon tak de rase curiga @ cemburu. Aku adalah sangat memahami kamu.



Nota kaki :- untuk kamu  si chenta hati, ..kamu banyak2.



(◕‿◕✿) 


X.O.X.O.

No comments: