Nuffnang Adds

Saturday, March 12, 2011

Kongsi La Sikit..Ples ~~


Salam semua,

Pagi tadi mood aku sangat ok. Aku nak senyum je sepanjang hari. Besok ari bersejarah buat aku dan hubby. Tapi xtau kenapa, lepas kenyang membaham nasi kandar kat Kapitan tadi, aku tetibe je touching teramat sangat. Tibe2 teringat Umie n Abie kat Kuang. Rindu teramat kot. Nak balik, badan macam xlarat nak jalan jauh je (aleee.., macam la jalan kaki).. tak, maksud aku xlarat nak travel untuk satu2 mase yang agak lame.

Tibe2 rase terharu.., da setahun aku kahwin.. Da setahun Abie serahkan aku pada insan yang die percaya boleh menjaga aku sehingga hujung usia. Da setahun aku beratkan bahu hubby dengan dosa2 aku. Da setahun aku xpegang mic (huaarrrggghhh...teringin nak karok). Hehehe. Da setahun aku berkongsi hidup, berkongsi rumah, berkongsi bilik, berkongsi segala2nya. Cume ade 2 perkara aku masih xboleh terima untuk berkongsi..

#1
Aku xsuke berkongsi kasih. Attention to lovely hubby : aku tak suke berkongsi ok. Harap maklum!

#2
Sampai sekarang, aku masih belajar untuk cuba berkongsi cuti. Kalo dlu, asal cuti je, tak fikir banyak terus cabut balik Kuang. Tapi sekarang...? huh..


Saat Abie 'Menyerahkan' Aku Pada Hubby



Nota kaki :- Tengah cuba menjadi yang terbaik. Memang agak sukar..~


(◕‿◕✿) 


X.O.X.O.

No comments: