Nuffnang Adds

Tuesday, March 8, 2011

It's 8 Weeks... =)

Salam semua..,


Masuk minggu ni baby aku da berusia 8 minggu...Alhamdulillah. Setakat ni aku masih mampu lawan rase2 loya, pening, mual n segala macam la... Memang sekali-sekale kepala aku ni berdenyut macam nak tercabut otak..., tapi aku masih mampu gagahkan tulang 4 kerat aku ni g kerja - drive sendiri ok.. Sangat tak mau menyusahkan Hubby.




Alahan aku tak teruk sangat setakat hari ni.. Kadang-kadang aku muntah2 dan sakit2 kepala pun masa aku kat rumah, dengan Hubby. Bila kat office, aku cergas. Mungkin semangat aku kuat kot (yela, hidup diperantauan, knelah berdikari) atau mungkin belum masa lagi alahan yang teruk sampai tak larat bangun tu kot. Apupun, aku bersyukur sebab aku bakal bergelar ibu..






(◕‿◕✿) 





X.O.X.O.

2 comments:

dira said...

mcm kenal je gambo tu.. hehheheh...
mmmm... minum susu jgn tggl ye.. ok.. jaga diri bebaik...

Siti Fatimah said...

haha...aku amek kat baby center.
baik kak... =)