Nuffnang Adds

Monday, March 14, 2011

It's Monday Again!!



Salam Semua,

Isnin datang lagi..Huarrghh..

Pernah tak korang rase macam xsuke hari Isnin? Kalo bole nak cepat2 je hari Sabtu sebab Ahad boleh spend mase sehari suntuk kat rumah.

Atau pernah tak korang rase bile da sampai hari Ahad tu, kalo bole biarlah jam tu berhenti pada pukul 11 malam je tanpa terus berdetik lagi. Jangan la pagi..

Atau lebih dahsyat lagi.., pernah x bile bangun pagi Isnin tu korang rase yang korang ni boss @ anak boss kat tempat keje korang tu? So korang bole suke2 je nak masuk office lambat atau kalo da malas sangat xmo masuk office pun hari Isnin.

Pernah tak korang g keje hari Isnin dengan mate yang separuh tertutup? Dengan harapan sampai office nanti mintak2 la boss keluar g meeting, bole la sambung tidur kat office pulak.

Atau pernah tak korang rasekan kesemua yang kat atas tu bukan hanya pada hari Isnin je, tapi tiap2 hari pon korang rase macam 2 jugak? Haha..tu memang da tahap bahaya da tu..

Hari ni aku sangat mengantuk..sebabnye pagi tadi aku da membaham nasi lemak 2 bungkus tanpa segan silu. Sebabnye semalam aku makan sikit je, then habis semua aku muntahkan balik sampai da xde ape nak keluar. Pagi2 lagi perut aku da berdondang sayang sebab da lapa. Haha...bile da kenyang adalah sangat mengantuk. Menunggu pukul 12 untuk aku memejamkan mata kat dalam surau..


Adalah gamba lame...~





Nota kaki :- Tengah berangan, bile lah aku dapat jadi boss ni, supaya aku boleh suke2 g kerja ikut mood aku..~

(◕‿◕✿) 



X.O.X.O.

No comments: