Nuffnang Adds

Tuesday, May 10, 2011

Aku Mengidam...TOLONG!!

Salam Semua,


Kalo makan kat sini, igt la kat aku ye..~
Tadi mase aku jalan2 melawat facebook, aku terbace satu wall post kawan aku ni..Alahai.., sebut2 pasal Kedai Ani Sup Utara.. Telan air liur aku.. Mane aku nak cari kedai sup macam tu kat Penang ni.. Kedai sup yang rase macam Sup Ani Utara tu pun xdapat kat sini....Tekak aku tibe2 je NGIDAM ntah tahap ape ntah...Siyes, aku da try tak mo ingat sangat.., tapi jadi tak senang duduk la... Adush.. Sebulan lagi nak tunggu untuk aku balik uma Ummie.., maknanye lagi sebulan la aku kena tunggu untuk makan Sup Ani Utara ni...

Sup die lain benar rasenye... Tak same macam yang aku sendiri masak... Tak same dengan sup air tangan Ummie.. Tak same langsung dengan rase2 sup yang ade kat Penang ni.. Adush.., da tak tertahan rasenye air liur aku ni.. Saat aku mengepost entry ni pon, aku dok telan2 air liur aku sorang2.. Ish, memang la telan air liur sorang2, tak kan nak suh orang len telan air liur aku kot..yekkksss...

Alahai...telan air liur jela aku..~
Aiyoo.... Otak da tak leh berpusing2 da.. STUCK.. terbayang2 sup yang ade rase masam2 pedas tu.. Kalo dapat sup campur memang syok. Makan plak ngan nasi putih panas2.., ade hirisan timun dan sambal belacan sikit untuk penambah rase n telur masin sebelah... Simple je kan? Tapi tu la yang bermain-main kat otak aku sekarang.... Memang da lame aku tak pekena sup ni.., da bertahun rasenye....

STOP!!...da tak mo fikir pasal sup ani utara ni...Please...terseksa tekak aku..Adoiii...Please..please...please...



Nota kaki :- Tak tau la tekak aku ke @ baby yang nak sangat2 makan sup ni...



(◕‿◕✿



X.O.X.O.

No comments: