Nuffnang Adds

Saturday, May 7, 2011

Selamat Hari Ibu

Salam Semua,

Patutnye entry ni aku schedule untuk di postkan besok.., tapi da excited nak post jugak ari ni..hehe..

Lagipun hari Ahad merupakan hari aku lepak2 memalaskan dan memanjakan diri kat rumah tanpa sebarang gangguan. Kalo aku balik kampung pon, tak kira la kampung mane2 pon, hari Ahad mesti aku akan curi waktu untuk 'terdampar' macam ikan duyung kat tilam empuk, sambil mate adelah terpejam..hik3..

Dulu2 tak pernah pon dapat sms 'Selamat Hari Ibu' dari sape2... Yela, dulu2 tak pernah mengandung. hik3.. Tapi kali ni, sejak2 da berbadan 2 dapat sms daripada ahli keluarga terdekat wish Happy Mother's Day... Bestnye..tak sabar da nak jadi ibu rasenye...

Untuk 2 orang mak yang sangat2 aku sayang, aku nak ucapkan Selamat Hari Ibu...

Untuk Ummi : terima kasih sebab da bagi didikan yang secukupnye pada adik.. Kalo ade orang yang kate adik ni kurang ajar, percayalah...ummi tak pernah kurang dalam mengajar adik. Cuma mungkin adik yang tak menggunakan ape yang ummi ajar tu... Sayang ummi sangat2..



Untuk Mak yang sangat2 aku hormati : terima kasih sebab melahirkan dan membesarkan suamiku..Abah pada anak yang aku kandung...Teringin sekali nak cium pipi mak.., tapi segan...- ape punye menantu la aku ni...








Nota kaki :- Terase macam nak anak aku panggil aku Ummi, tapi hubby kate tak sesuai, terlalu lembut sangat panggilan tu untuk aku..Ceh, garang sangat ke aku ni?



(◕‿◕✿



X.O.X.O.

No comments: