Nuffnang Adds

Saturday, May 7, 2011

Menu Breakfast

Salam semua..., Selamat pagi Sabtu...

Waa..hari ni aku sangat bertenaga.. Pagi2 da bukak peti ais mencari susu HL pebret aku untuk ditelan. Sebab bangun2 pagi tadi perut da berdentam dentum macam guruh sebab da lapar.. Yes, da ade selera makan...Sangat senang hati.

Malam tadi da paksa hubby bawak aku g TESCO kat Seberang Jaya sebab nak memborong makanan supaya aku tak kelaparan kat office. Hahaha..nasib baik hubby tak banyak bunyi, ikutkan saje kehendak dan perintah aku. Berani die tak tunaikan?? Bukan tekak aku yang nak makan, anak die jugak yang dok bergoncang kat dalam perut ni mintak makanan. Hehe.. Aku tak merungut dan takkan berkire kalo terpakse spend lebih sikit untuk makanan.. Lagi2 kalo aku tau makanan yang aku makan tu ade khasiat untuk baby.., Confirm tak fikir panjang, terus je capai makanan tu...Harge belakang kire.

Menu breakfast aku pagi ni adelah..... (ceh, macam suspen je..cit porah..)

  • Susu HL kotak besar (da habis satu kotak aku kerjakan, padehal baru pukul 10am)
  • Nasi lemak sebungkus (surveyor belanje..ade lagi sebungkus aku xmakan..)
  • Nestle koko krunch.
  • Teh o segelas (aku bancuh sendiri)
 
Tapi kenapa perut aku masih berdentum ni ha...? Lapar lagi ke? Adush..nak g bancuh nesvita macam malas je. Malas nak g pantry. Auntie Cleaner tak dtg, MC seminggu. Pantry da macam kapal nak belayar. Becak sane sini. Cawan berlonggok kat sinki. Geram betul dorang yang gune pantry tapi tak tau nak jage tu. Pas minum tu apelah salahnye basuh je cawan sendiri... Ish, da panjang lebar lak aku membebel..huhu... Geram, semak mate n sakit hati... Rase macam nak sound je sorang2...Tapi ade yang level boss kot masuk pantry tu...Ade brani nak sound? haha..cakap belakang kencang la...  =)



Nota kaki :-  Ngah usehe nak naikkan berat badan. Takut kena marah ngan nurse klo berat turun lagi..



(◕‿◕✿



X.O.X.O.



No comments: