Nuffnang Adds

Saturday, May 14, 2011

♥ kamu ♥

Salam semua,

Petang2 sabtu ni, terase macam nak balik awal je...Rindu kat hubby kat rumah tu... 

Dalam seminggu ni, dapat jumpe cume sejam je sehari... pagi2 seawal pukul 5.40am, hubby da kejutkan aku, nak g keje.. Tak sempat pon aku nak bancuhkan air, pisat2 mate, salam hubby n terus je die g kje..sebab nak masuk keje pukul 6am. Hubby abis kerja sepatutnye pukul 2pm, tapi nak wat OT, g sambung masak kat sekolah satu lagi (boss yang same) sampai pukul 11 malam. Sampai uma da pukul 11.15pm. Macam biase, aku da sedia menanti dengan lauk2 y da terhidang..Kekadang aku makan dulu sebab baby da mengamuk kat dalam tu..hehe..Tapi bile hubby balik aku makan lagi sekali, kali ni untuk aku pulak..hehe...

Pukul 12pm, mata aku da mintak izin untuk berehat... Selalunye aku tido dulu sebelum hubby.. Hubby faham sebab sintom orang mengandung memang cepat mengantuk dan kerap tido.. Tapi kadang2 rase rindu sangat.., sejam..brape banyak sangat yang dapat aku update kan pade hubby.. kadang2 cerita 2-3 ari lepas, baru aku nak cerita kat hubby.. Kadang2 nak cerita, tapi tengok hubby macam letih semacam je, xmo la update bende yang remeh temeh. Sian pulak kat die..

Baby aku - 17 Minggu
Da banyak kali aku ajak hubby g scan. Saje gedik. Tak sabar nak tunggu appointment bulan depan untuk scan.. Aku excited kot nak tengok baby kat dalam tu..Sorang ke, berdua ke.. Hehe..   Baru2 ni lepas kerja aku terus g klinik panel, nak scan keadaan baby aku kat dalam tu. Teruja sangat! Sihat je die kat dalam tu. Hilang rase penat seharian bekerja tu bila aku dalam tengok keadaan die kat dalam tu.. Tenang je die.. Doc tu  asyik senyum je tengok aku yang excited sangat tu.. First experience, first baby..nemang la excited. Kan3?

Sepanjang perjalanan balik tu, aku tersenyum je... Sangat happy... Sampai uma, aku terus call hubby..Ingat nak surprise kat die, tapi hati da melonjak2 gedik nak bagitau awal2. Nasib baik hubby tak busy time aku call tu, dapatlah aku update sikit kat die...

Aku kesian kat hubby. Tak cukup tido, tak cukup rehat. Semuanye semata-mata kerana baby yang bakal lahir ni.. Start bulan depan da plan nak beli barang2 keperluan untuk bersalin nanti... Hari ni hubby cuti.., tapi aku plak keje. Esok aku cuti, tapi hubby plak keje.. Sob..sob..sob....tak dapat nak luangkan mase bermalas-malasan kat rumah same2..  =(



Nota kaki :- Aku sangat memahami kamu...   sangat2...



(◕‿◕✿

X.O.X.O.

No comments: