Nuffnang Adds

Tuesday, March 5, 2013

Gelagat Haziq - Sakit Pinggang @ Suke

Salam,

Adey, bile tulis title entry ni pon da buat aku usap2 pinggang.. Huh, sakit pinggang wooo...Jangan la ko tanye 'bile nak tambah lagi sorang?'...ko tgk jela gelagat Haziq ni..Xsampai hati aku nk bagi die adik. Die masih perlukan perhatian dari aku n hubby. Kat uma bs Haziq da ade adik, cukup la..Bia die belajar jd abang, da ready nanti baru aku kasi title 'abang' tu kat die..Lagipon mse aku awal2 preggy dulu alah x hengat..Ni klo aku pregnant balik, cnfirm la tak terlayan Haziq tu..Sian die..

Ni bile haziq ngamuk kepanasan.Da pakai baju lubang2 pon panas lagi. Tu tande die mintak ekon. Tak yah nak ngengade, aku dulu gune kipas satay tu je..xpon gune surat kabar. huhu. Blaja hidup susah sikit!

Ni Sebenanye die menari2 kat atas meja tu. Sib bek Tempered glass...Bole tanggung 20-30kg kate org kedai tu la...

Aku sebenanye xbagi die panjat atas meja tu, tapi die ni lagi org larang lagi suke buat. Cume mate aku memang tak lepas la pandang die. Ko tgk, hubby ade kat sebelah tu kan, tu mode standby. huhu.

 Ni kat pasar basah Bagan Serai. Tak mo kene pegang hokei. Da besar katenye.

 Ok, penat jap. Cangkung dulu la sementare tunggu tok beli buah.

 Ni kat depan uma MIL. Suke die berlari, tapi aku yang risau, takut terlajak ke sebelah kiri tu..

 Lari lagi...Jenuh nak kepung. huhu.

Ni kat uma...Hasil kerja tangan die...

Masuk pintu uma je, ni y aku nampak dulu. Da kemas, tak sampai 10minit jadi mcm ni balik..Sakit pinggang aku tunduk kutip satu2...Tak belikan mainan kesian plak, bile belikan mcm ni la plak rupe uma aku. Adey...

 Febret die 'mengemas' handbag / wallet aku...abis semua khazanah dicungkil.
-abaikan lazy eyes Haziq tu..huhu-

 Bile aku marah, die pandang aku mcm ni...Ko sampai ati ke nak marah klo tgk muke die ni? huhu..aku cume mampu tersengeh je...Main la sayang...

Ni baru belaja 2ari lepas. Pening..pening...pening...Lagi aku larang lagi die buat. Setakat ni, setakat pemantau aku, xpernah lagi tersembam. Die mcm bole budget je nak landing.



Nota kaki :- Haziq tengah seronok explore bende keliling die. Learning proses right? So aku biakan aje, asalkan xlepas dr pemantauan aku.


(◕‿◕✿) 



X.O.X.O.

No comments: