Nuffnang Adds

Thursday, March 7, 2013

Haziq & Mainan

Salam Semua,

Aku da beberapa hari tak de mud nak buat keje. Curi tulang jap, online..update blog. Actually mmg tak de keje da skg..Keje dok menung2 depan pc je. Yela, project da nak abis kan...Sok maintenance period aku kene stay lagi la BOSAN. tiap2 ari g keje, tapi xde keje yang nak dibuat..Update file..sehari due da bole settle, pastu sambung menung. Haish...klo la bole bawak mesin jahit g opis, da lame aku bwak..buat mengisi mase kat opis ni dari dok menung sesaje.

Ni kisah last weekend, bawak Haziq g beli barang keperluan rumah kat Tesco.

Haziq kate "Adadaadaa..." maksudnye 'Ibu, Haziq nak mainan bole x?'
Sejak2 ade anak ni, aku da paham bahase baby dari cara die pandang aku..ececeh...
Cube ko perhati betul2 mate Haziq tu, macam mintak nak mainan kan? kan3?

Tekun die pandang mainan tu..Tak sampai hati plak xbelikan satu.
Hai.., anak zaman skg ni mcm2..dulu aku jgn kan nak mainan, dok dlm troli ni pon xpernah. huhu..

 Bile da dapat satu die buat macam ni. Adey, terus aku letak balik. Igt nak belikan utk die, tapi da rupe ini terus xjd. Elok sampai umah je kang terus jahanam. Bek xpayah.
Aku gantikan mainan lain utk die, mainan yang bole asah otak die sikit. huhu.


Nota kaki :- Anything for you sayang..


(◕‿◕✿) 
X.O.X.O.

No comments: