Nuffnang Adds

Friday, June 28, 2013

Playroom Haziq : Part 2

Salam semua,

Nak sambung cerita pasal playroom Haziq. Ala, macam la banyak sangat yang ko nak cerita kan. Tak de la banyak sangat pon yang aku nak cerita. Cume nak tunjuk perabot-perabot kecil dalam bilik Haziq je.


Ingat lagi tak rak buku yang aku ade cerita kat SINI hari tu? Niat asal aku nak buat macam To Loved And Be Loved ni. Tapi budget aku ciput je, jadi aku recycle jela ape yang ade dalam rumah tu. Ukur baju badan sendiri kan..Cume aku beri nafas baru pada barang2 lame aku. Bantal ABAH-IBU tu aku jahit sendiri je, yang tengah tu tempah kat x-officemate aku. Tak tau la sekarang die amek tempahan lagi ke tak. Haziq memang suke bantal tu. Suke kat gamba budak botak rambut ala-ala Upin tu kot. ngehehe..


Ni view dari pintu bilik. Bile pintu terbukak je terus nampak ni. Kosong je lantai tu. Nak beli puzzle eva tu tak terbeli2 lagi. Jadi bentang jela playmat Haziq yang aku jahitkan tu.

Zoom in sikit...Fail kan bab nyusun ni. Macam tak kene je ngan mate aku.

Atas wardrobe tu nampak kosong sangat kan? Lampu dan jam tu aku ade cerita kat SINI. Frame gamba Haziq on the way. Baru cat, tak sempat nk print gamba lagi. Nanti da ade frame aku update lain ye.

Ni pulak gamba 2 hari lepas. Tikar evamatik Upin-Ipin tu Hubby yang beli. Bile bentang je si Haziq terus gelak sambil cuit2 muke Upin-Ipin tu. Hrmm...kalo aku memang tak de la aku nak beli Upin-Ipin ni hah...Kot la nak belikan ABC ke, 123 ke..haish.

Gamba yang aku upload kat Instagram.

Aku belum puas hati lagi dengan playroom Haziq ni. Carca marba - banyak sangat warna. Plus susun atur barang-barang pon masih tak kena. Tapi tak pela. Nanti nak rombak balik, tunggu bile da free sikit. Playmat yang aku jahit tu ingat nak tampal ke dinding je, bagi berseri sikit dinding aku yang kosong tu.


Nota kaki :- Haziq bukan nak main sangat dalam bilik die ni kalo tak berteman.


(◕‿◕✿) 
 
 
 

X.O.X.O.
 
 

4 comments:

Fizah said...

akk suka tgk..nmpk simple n tema lbh kepada hijau biru..ok sgt dah tu..cara susun perabot tu kalau ubah2 sikit pasti kababom..awak ada idea yg byk..mesti blh punyaa..mmg akk salute! =)

fazianbatrisyia said...

berbakatnya menjahit...kalau sy lom tentu jadik...lom sempat nak cuba

Cik Siti MAR said...

cantiknya jahit playmat tu..

Linda said...

So sweet! Lagi satu, saya suka tagline tu...apabila keyboard menggantikan pen...keyboard warrior :-p