Nuffnang Adds

Thursday, October 7, 2010

~Ketandusan Idea~

Bosan. Sejuk. Mengantuk.

Jam kat desktop aku menunjukkan ada lagi 10 minit sebelum menamat waktu bekerja aku hari ni..(Padehal masuk lambat 15 minit pagi tadi.)

Tak de idea nak tulis ape.., aku bace blog orang sana sini...nak comment, pun tak de idea. kang salah tulis kang empunya blog ngamuk pula kat aku...huih..., tak nak la aku cari pasal... Baik aku mengadap je PC ni sambil jari jemari aku menaip apa-apa yang aku suka....Nak pegang pen untuk update daily report pun aku malas. Baik aku tekan-tekan keyboard ni...ehehe

Yeah... 5 minint da berlalu...tinggal lagi 5 minit...Ngam-ngam masa untuk close semua program kat PC, shut down PC....kemas2 meja...

Ok lah...Aku nak angkat kaki da ni...Esok kalau aku ada masa, aku post la entry apa-apa ye...ehehe...
Daaa...

(◕‿◕✿)





X.O.X.O.



No comments: