Nuffnang Adds

Tuesday, July 9, 2013

Entry Tak Bertajuk

....
....
....
....
....
....
....
....

Arini ade rase mcm nak terjun bangunan je. Stress..Stress..Stress...


Minggu ni plan nak balik Kuang. Niat ati nak berbuke puase dengan 2 insan kesayangan tu. Tapi bangun2 pagi, da rase lain macam. Masuk2 toilet..Huaarrrggghhhhhh............. Sedih. Rase nak menangis pon ade. Tak dapat aku nak berpuase sulong besok..Kalo jadi balik pon, feel nak berbuke tu confirm la tak de kan, da kate tak puase.

Sampai office tgk susun atur stationery aku da berubah sikit, sikit jela ubahnye. Stapler tak diletak kat tempat yang betul, Gam pon ntah mane hale. Memang awal2 bulan macam ni staff akan submit claim. Macam biase la, stapler xde, gam xde...cari kat tempat aku. Selalunye aku xkisah pon, tapi mungkin hormon tak stabil kot, tetibe je rase macam nak marah - padehal xde mende pon. Login blog niat nak up entry, tgu loading pon da berjam2, tak boleh2 jugak. Menambahkan lagi stress aku.

Ok la, da pukul 5. Nak tgu terpacak depan pintu - nak jadi org pertame yang scan out. Bye!

Selamat berpuasa semua..


Nota kaki :- Bulan puasa ni iols balik pukul 4.30ptg uols...


(◕‿◕✿)
 
 
 
X.O.X.O.


3 comments:

Aty Fared said...

selamat berpuasa..eerr..walaupon tak pose kan esok..heheh..salam ramadhan..:)

Han Hanni said...

selamat berpuasa..
kite tetap balik kul 5ptg.sama macam hari biasa..

ok. time rehat tido la sejam..

JaJa_NoRLiza said...

SAMA. tak best kan 1 day dah tak pose...errr...