Nuffnang Adds

Monday, July 15, 2013

Mimpi Dipatuk Ular - Petanda diSihir?

Salam Ramadhan semua,

Mengantuk betul aku pagi ni. Perjalanan aku pergi dan balik Kuang sengat lancar. Haziq tido je sepanjang jalan. Kalo tak tido pon, die cume baring sambil memerhatikan aku yang tgh drive. Sian awak Haziq...

2-3minggu lepas aku mimpi kene patuk ular...Atas tilam aku ade banyak gile ular yang kaler hitam belang2 kuning tu. Banyak sangat. Keliling Haziq, bawah bantal Haziq, tepi kepala Haziq, keliling aku. Kirenya penuh la atas tilam yang aku ngan Haziq tido tu. Pastu ade sekor ular dok kat atas perut aku. Dan terus je patuk pusat aku. Menjerit jugak la terjaga dari tido. Orang kata, kalo mimpi ular ni petanda ada orang cuba mengenakan ilmu sihir ke atas kite dengan tujuan yang tak baik. Tak tau la...Tapi yang aku perasan, sejak aku mimpi ular tu.............[aku tak mampu nk buka pekung sendiri]. Aku menaip ni pon dengan linangan airmata.  =(

Umie jauh, aku pon xtau nak refer sape..Nak pergi berubat, aku sendiri pon tak tau nak berubat ngan sape kat Penang ni...

Ya Allah, jauhkan aku dari dengki khianat manusia disekeliling aku...Aminn...




Nota kaki :- Berpura-pura untuk senyum pon aku tak mampu saat ini...


2 comments:

cik hani said...

cik hani doakan awak sekeluarga dijauhi dari sabarang anasir jahat..
semoga sentiasa dalam peliharaan Allah.amin

dira said...

banyakkan solat n membaca al-quran..
kat umah pasang surah al-baqarah...
semoga dilindungi oleh Allah sentiasa.. Amin